Bilforsikring

Trygghet rett i lomma

Innovasjon i bilforsikringsbransjen

Bilforsikring gjort enkelt. Teknologisk kundeinnovasjon er på toppen av den strategiske prioriteringslisten til forsikringsbransjen. Men strategi er enkelt å formulere og vanskelig å eksekvere.

Nøkkelen til gode kunderelasjoner

Enklere og raskere saksbehandling øker kundetilfredsheten. I appen forenkles skademeldingsprosessen radikalt. Appen tilpasser seg type skade, slik at brukeren slipper å forholde seg til unødvendige opplysninger. Det blir rett og slett lettere å bruke forsikringen. I tillegg gjør vi det enkelt å fornye og kjøpe forsikring.

Enklere saksbehandling fører også til at forsikringsselskapene får lavere betjeningskostnader.

En venn på veien 

Om uhellet er ute får du enkelt tak i veihjelp og appen melder selv fra hvor bilen din har stoppet. Du får også full oversikt over hvor mye det vil koste. Siden appen vet hvor du er, vet den også hvor nærmeste verksted ligger. Du slipper derfor å bruke tid på google når du må skifte dekk eller bytte viftereim.

Alt om din bilforsikring på ett sted

Vi gikk grundig gjennom hele forsikrings­prosessen, fra kunde­service til oppgjør. Analysen avdekket at kunde- og oppgjørs­prosessene var analoge, tid­krevende, kostbare og ga begrenset verdi for kunden.

Spørsmålet vi stilte oss var: Hvordan kan vi radikalt forenkle prosessene og samtidig bedre bruker­opplevelsen uten å miste viktig informasjon?

Enklere saksbehandling

I appen forenkles skademeldingsprosessen radikalt. Appen tilpasser seg type skade slik at brukeren slipper å forholde seg til unødvendige opplysninger. Det blir lettere å bruke forsikringen og kundetilfredsheten øker. Enklere saksbehandling fører også til at forsikringsselskapene får lavere betjeningskostnader. I tillegg gjør vi det enkelt å fornye og kjøpe forsikring.

Ditt digitale kompass

Med full oversikt over alle verksteder i appen blir det lekende lett å finne nærmeste verksted, enten du skal skifte dekk eller fikse en knust rute.