Digital markedsføring
Selvaag-gruppen lager verdens største vintersportanlegg i Lørenskog, og har gitt Zeppelin oppgaven med å skape engasjement hos deres fremtidige publikum.

I 2019 åpner Selvaag Gruppen verdens største innendørs vintersportanlegg i Lørenskog. Siden prosjektoppstart i 2015 har Zeppelin jobbet med å skaffe prosjektet oppmerksomhet i tiden fram mot første spadetak.

Skapte engasjement på rekordtid

Med et nettmagasin bestående av gode artikler, filmer og konkurranser, har Zeppelin skapt en plattform som sørger for høy interesse og stort engasjement hos landets vintersportsentusiaster.

3D-film av Skihallen from Skihallen AS on Vimeo.

Tre måneder etter lansering hadde Skihallen 25 000 likes på Facebook. I dag har de over 50 000. Med et nettmagasin rettet inn mot et ferdig segmentert publikum slipper Selvaag Gruppen og Skihallen å betale for bannerannonser. De er heller ikke avhengige av omtale i de tradisjonelle mediene. Dette vil være en stor fordel når dørene åpnes i 2019.

Dokumentasjon av prosessen med arkitektene bak

Skihallen ønsket i dokumentere arbeidsprosessen med arkitektene som står bak de andre skissene av Skihallen – Halvorsen & Reine. Resultatet, som ble ferdig vinteren 2016, kan du se under.

Leveranseliste

  • Redaksjonell drift
  • Video- og fotoproduksjon
  • Digital markedsføring
  • Design og UX
  • Konseptutvikling

Winter_village_lorenskog_1600_750_80